Interim-management

Onze interim-managers hebben zelf (eindverantwoordelijke) managementposities bekleed binnen het onderwijs of elders in de publieke sector. Door hun ervaring hebben zij snel inzicht in complexe vraagstukken, bieden adequate oplossingen en ondersteunen en begeleiden efficiënt en resultaatgericht (veranderings)processen.

Interim-managers opereren zowel bestuurlijk, strategisch als tactisch op eindverantwoordelijke managementfuncties als innovatiemanager, projectmanager, procesmanager of programmamanager.

Inzet interim-management

  • Capaciteitstekort op leidinggevend niveau
  • Opvulling van een (tijdelijk) ontbrekend specialisme
  • Behalen van project-, proces- en programmaresultaten
  • Veranderingstrajecten
  • Crisispreventie en -beheersing
  • Als kwartiermaker

Kenmerken interim-manager

  • Ervaren manager en leidinggevende
  • Doortastend en coöperatief
  • Strategisch en tactisch
  • Vaardig en soepel
  • Weloverwogen en hands-on
  • Betrouwbaar en verantwoordelijk

Meer weten over co-management

Deel dit item via social mediaShare on LinkedInTweet about this on Twitter